Fotoutstillingen «Hamar – Innlandets urbane hjerte»

I anledning byens 175-årsjubileum inviterte Hamar bibliotek deg og hele byens stolte innbyggere til å dele unike øyeblikk, skjulte skatter og kjære steder i Hamar.

I Hamar kulturhus kan du nå se resultatet; 22 fotografier satt sammen til en flott utstilling, tatt av Hamars egne fotografer – både proffer og amatører.

Utstillingen viser bilder fra Hamar, alt fra det gamle Bergh-hjørnet til en av byens fargerike og tøffe underganger som knytter byen til Mjøsa og den ikoniske furua på Ridehusstranda.

Flere har valgt å forevige det sentralt plasserte klokkespillet ved Skiblanderbrygga. Den morsomme kua utenfor Ankerskogen er også representert, samt flere blinkskudd med tema fra naturen og Mjøsa.

Nyt denne flotte utstillingen og bli med på feiringen av Hamars jubileum!

Fotoutstillingen vil vises i Foajeen i Hamar kulturhus fra 2. mars til 13. april.