Live-podcast med Etikketaten. Kvinnedagen spesial.

På denne spesielle sendingen inviterer Hamar bibliotek, Likestillingssenteret og NRK til Hamar kulturhus for et live podcast-opptak av Etikketaten i anledning Kvinnedagen den 8. mars.
Filosof og rådgiver ved Likestillingssenteret, Kristina Miklavic, skuespiller ved Teater Innlandet, Tom Styve, og urban Totning samt lege, Ida Marie Ringerud møtes til diskusjon og refleksjon rundt små og store spørsmål som vi alle kan kjenne oss igjen i.

Ordstyrer er programleder i Etikketaten Madeleine Cederström
Dette arrangementet er et samarbeid mellom NRK, Hamar bibliotek og Likestillingssenteret, og markerer en av de mange samarbeidsaktivitetene i forbindelse med Kvinnedagen 2024 på Hamar kulturhus.

Vennligst merk at ingen opptak eller filming vil forekomme, da dette er et radioprogram.