Alle hjula rullar – Geirr Lystrup og Nordic Blue

Alle hjula rullar - i full fart - sammen, og mot noe veldig fint! Geirr Lystrup blir med Vokalgruppen Nordic Blue på konsert, og reisen går via noe av det lettere repertoaret til Nordic Blue, og til Lystrups kjære, smygende og lekende perler. Sammen vil vi feire Geirrs 50 år som artist! Det går i både valse- og masurkatakt, og kanskje får vi møte Wenche med C?

Geirr Lystrups rikholdige katalog er gjort i mange versjoner, med et utall ulike musikere, band og kor. Når Geirr selv kontaktet Vokalgruppen Nordic Blue for å lage et vokalt samarbeid rundt musikken hans i anledning 50-årsjubileet som artist, kunne vi ikke takke nei! Geirr er jo «vår», der han holder til på Røsa i Ringsaker, like nord for oss her i Hamar, langs Mjøsas bredd.

Nå har vi selv arrangert eller fått arrangert flere av låtene til Geirr, og vi gleder oss til å framføre både Hvit Nattvals, Masurka, Songen om kjærligheta, Sommarlåt, Wenche med C og Alle hjula rullar alene og sammen med Geirr i Hamar kulturhus! Dette blir høstens og årets høydepunkt for oss, og vi kliner til for den gode stemningen og byr på oss selv med innhopp av både trekkspill, flygel og fløyte som krydder, sammen med Geirrs gitar og gode, lune stemme. Geirrs låter får stor plass i konserten, og vi rammer det hele inn med noen nye og noen velkjente jazz- og poplåter, akkurat slik vi i Nordic Blue liker det.

I kulturhuset lager vi høstkos med småbord, lys og barservering, og vi håper sterkt på deilig allsang når man kjenner igjen strofene her og der! Men ikke alt vil låte slik du har hørt det før – det kan vi love! Du er herved advart! Og invitert!

Velkommen – Alle hjula rullar!