3. mai 2024

Drømmekonsert med Selda og Ottestad Skolekorps

Fysikk og musikk,- et forrykende show med Selda Ekiz og Ottestad Skolekorps

Eventyret om denne konserten startet med at skolekorpset ønsket å arrangere en drømmekonsert våren 2024. Drømmen var å få med seg en kjent person på konserten,- og vi drømte stort…. Og det kan lønne seg, for vi fikk faktisk selveste Selda med på laget!

Selda er kjent programleder fra blant annet Newton og Alle mot en, og også kjent for sine show “Seldas lab”.

Nå gleder Ottestad Skolekorps seg til en annerledes konsert, med fysikk og musikk, sammen med Selda. Denne sjansen vil du ikke gå glipp av! Selda viser sine morsomme og spennende eksperimenter på scenen og korpset spiller tøff og variert musikk som passer med Seldas show.

Dette blir et nytt og annerledes show som viser hva korpset kan gjøre når bare drømmene er store nok! Vi lover deg et flott show som passer for hele familien!

Fredag 3. mai 2024

Kirsten Flagstad sal