23. november 2024

«Jul med Elvis» – Julekonsert med Graceland Gjøvik

Graceland Gjøvik, et av landets få kjeledressfrie Elvis Presley Tribute band med full blåserekke, presenterer en litt annerledes julekonsert og en unik musikalsk opplevelse med konserten "Jul med Elvis".

Graceland Gjøvik har på sedvanlig vis fullt søkelys på den musikalske kvaliteten og en tidsriktig tolkning, og har plukket låter som gjør at bandet virkelig kommer til sin rett med hele sin bredde i både låtvariasjon og fremførelse.

Konserten er som vanlig pent pakket inn av Graceland Gjøvik, og med ett musikalsk utrykk som garantert vil gi deg både julestemning, ståpels og assosiasjoner til kongen selv. Og da snakker vi ikke om Santa Claus, men om Kongen av rock, Elvis Presley. Elvis elsket julen, noe hans julekatalog bærer preg av.

Her kommer det både kjente og ukjente musikalske perler på rekke og rad, der Graceland Gjøvik strekker seg langt for å gjenskape den musikalske atmosfæren som ble skapt rundt julehøytiden langs Mississippi på 60 og 70 tallet. I et mylder av julekonserter, med både kjente og kjære artister fra både fjern og nær å velge blant, så er dette en konsert du ikke finner andre steder. Konserten spilles bare denne ene kvelden, så her har du en unik mulighet til en konsertopplevelse du nesten kan være alene om. Graceland Gjøvik garanterer deg full valuta for inngangsbilletten.

Lørdag 23. november 2024

Multisal