Men størst av alt er kjærlighetsballaden

Merethe Trøan, Anne Persdotter Flugstad og Ida Marie Vik har satt sammen en konsert med høy grad av historiefortelling mellom slagene, eller mellom slagerne, om du vil.

Tema er ulike tilstander av kjærlighet: Alt fra stormfull forelskelse, bitter kjærlighetssorg, det trygge kjærlighetsforholdet, og utenforskapet man kan kjenne på når man ikke lever i tosomhet.

Damene formidler et repertoar «straight from the heart», så dette blir en stund fylt med både alvor og humor.

Med seg på scenen har Trøan, Flugstad og Vik en musikalsk trio, som trakterer en drøss med instrumenter. Repertoaret består av norske låter i ulike sjangre, men også en del engelske låter, som er oversatt til norsk spesielt for denne anledningen.

Hjertelig velkommen til en intim show-konsert på Klubbscene Rolf Jacobsen.

De har med seg musikerene Siri snortheim (cello), Helge Flatgård (piano), Skjalg Lidsheim (trommer) og Håkon Brynjulvsrud (bass).