Defrost Youth Choir – På vei til Hong Kong!

Bli med når hjertevarmerne fra Hedmarken - Defrost Youth Choir - varmer opp til unik korkonferanse i Hong Kong med konsert i Hamar kulturhus!

Defrost Youth Choir er, som eneste utenlandske kor, invitert som spesielle gjester til en stor korkonferanse i Hong Kong i februar 2024.

«Dette er vi svært beæret over og gleder oss veldig til denne muligheten. Vi skal holde konserter, reise rundt på skoler og være med på masterclasses».

I forkant av turen, ønsker de å holde en konsert for publikummet her hjemme. På konserten får du høre det som skal presenteres på turen til Hong Kong.

Defrost Youth Choir blir gjerne kalt hjertevarmerne fra Hedmarken og har fokus på å utvikle mennesket bak stemmen. Bak enhver ung stemme finnes et menneske med verdier – det er disse verdiene som utgjør det ideologiske fundamentet – respekt, lojalitet, solidaritet og toleranse.

Gjennom arbeid med variert musikk fra mange ulike tidsepoker utvikler de forståelsen for samspillet mellom menneske og musikk – harmoni!