Fra 14. september 2024

Stitsjorama sy- og strikkefestival

Hamar kulturhus skal igjen fylles med alt en sy- og strikkefestival skal inneholde, og litt til!

Stitsjorama gjentar suksessen og arrangerer igjen en skikkelig koselig sy- og strikkefestival i Hamar kulturhus.

Festivalen vil bestå av alt fra workshops og foredrag til markedsplass med spennende utstillere. Du vil møte mange kjente ansikter fra både sy- og strikkemiljøet. Det blir også en hyggelig café med mulighet for å kjøpe seg kaffe og noe å bite i,- mens du har det sosialt med strikketøyet i fanget.

Velkommen til en festival fylt med garn, stoff, foredrag, workshops og masse sy- og strikkeinspirasjon!

Programmet utvides stadig, og kurs og foredrag er under planlegging. Følg med på Instagram @stitsjorama og på stitsjorama.no

Inngangsbilletten/helgepasset gjelder begge dager og dekker inngang til markedsplassen og cafeområdet.

Billetter

Lørdag 14. september 2024