23. oktober 2024

Storhamar Blandede kor 80 år – Jubileumskonsert

Storhamar Blandede Kor ble stiftet i 1944 og fyller dermed 80 år nå i 2024! Dette markeres med jubileumskonsert i Hamar Kulturhus.

Koret er en gjeng med 70 glade sangere i alderen 25 til over 80 år. Mange har lang fartstid i koret, og enkelte har vært med i mer enn 50 år!

Denne jubileumskvelden inviterer de til en festforestilling med musikalske innslag fra ulike sjangere. Konserten ledes av korets faste dirigent, Heidi Granlund. Heidi er oppfinnsom og full av energi, så det er ikke godt å vite hva hun finner på. Men det de kan love, er en variert og morsom konsert med mange spenstige innslag. De har også invitert flere av korets tidligere dirigenter, som vil lede publikum og korister gjennom den musikalske reisen koret har hatt de siste ti-årene.

Onsdag 23. oktober 2024
Kl 19:30—Kl 21:00